تواضع در برابر مردم، جايگاه خاصي در پيشگاه خداوند دارد

فرمانده انتظامي استان بر ضرورت توجه به رفتار و گفتار صحيح و اسلامي به عنوان بستر و زير بناي تحول كوپ ها در نيروي انتظامي تاكيد كرد و گفت: تواضع در برابر مردم، جايگاه خاصي در پيشگاه خداوند تبارك و تعالي دارد .

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”غلامعباس غلامزاده” در كميسيون تحول كوپ در شهرستان “فارسان”، گفت: با آموزش الگوهاي صحيح رفتاري و گفتاري و نظارت بر كسب اين مهارت ها و نهادينه شدن آنها بين كاركنان، مي توان الگويي از پليس اسلامي، ايراني را به جهان ارائه داد.

وي با اشاره به منويات مقام معظم رهبري و فرمانده معزز كل قوا در خصوص اهميت دادن به كلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي، افزود: ما بايد جهت تحقق اين منويات، بحث تعالي رفتار كاركنان و توجه به گفتار و رفتار اسلامي ماموران را سرلوحه كار خويش قرار دهيم به نحوي كه اين تعالي زمينه ساز تحول و توسعه در نيروي انتظامي شود، چرا كه هرچه قدر براي رشد و شكوفايي رفتار و گفتار اسلامي تامل و اهتمام بيشتري داشته باشيم، نتيجه بهتر و مطلوب تري در تحقق منويات معظم له عايدمان خواهد شد.

وي ادامه داد: بعد از اين اصول مهم، توجه به رفتار و كردار مطرح مي شود و در اين رابطه شايد اشاره به اين فرمايش مولاي متقيان حضرت امام علي (ع) كه اشاره فرمودند: مردم را به خوبي دعوت كنيد بدون زبان، گوياي اهميت تاثيرگذاري اعمال و رفتار ما در اين عرصه است.

فرمانده انتظامي استان گفت: براي دستيابي به شرايط مطلوب و استانداردهاي مناسب تلاش مضاعف‌تري نياز است که فرمان حضرت آقا در خصوص توجه ويژه به کلانتري‌ها فرصت جديد و مغتنمي را پيش روي ما قرار داده است.

سردار غلامزاده گفت: امنيت پايدار ، زماني محقق مي‌شود که مشارکت مردم را به همراه داشته باشد و ما به عنوان پل ارتباطي بين مردم و پليس بر آنيم تا بتوانيم با استفاده از ظرفيت بي بديل سرمايه‌هاي اجتماعي ، ماموريت‌هايي را که به عهده داريم به نحو احسن انجام دهيم.
فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در خاتمه سخنان خود به اهميت ارتقاي روحيه تواضع و فروتني در بين كاركنان اشاره كرد و گفت: تواضع در برابر مردم، جايگاه خاصي در پيشگاه خداوند تبارك و تعالي دارد زيرا بندگان خداوند آيات و نشانه هاي او در دنيا هستند و شك نكنيد كسي كه با تواضع و فروتني با بندگان خداوند رفتار كند، خداوند متعال او را بلند مرتبه و عزتمند كرده و در عوض، تكبر و غرور كه مايه بدبختي، سيه روزي و نابودي جايگاه و عزت انسان ها ست را از او دور مي سازد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *