بسيج همگاني براي ريشه کن کردن قاچاق کالا، يک ضرورت است

فرمانده انتظامي استان با تاکيد بر همکاري همه سازمان­ها و نهادها در حوزه برخورد با عناصر توزيع قاچاق کالا، گفت: ريشه کن کردن قاچاق کالا نياز به يک عزم ملي و بسيج همگاني دارد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “علي اکبر جاويدان” در جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي استان با اشاره به نامگذاري سال 95 از سوي مقام معظم رهبري با عنوان “اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل” گفت: پليس استان گلستان همواره در كنار ساير مأموريت­هاي هدفمند و مؤثر خود، اهتمام جدي به مبارزه با قاچاق كالا و مقابله با فعاليت­هاي مجرمانه قاچاقچيان و ناامن كنندگان اقتصاد دارد.

وي ادامه داد: بي­ترديد قاچاق كالا علاوه بر وارد كردن خسارت جبران ناپذير به اقتصاد كشور، پيامدهاي منفي فرهنگي بسياري نيز در سطح جامعه دارد.

وي افزود: ضروري است در حوزه مبارزه با قاچاق كالا، تمامي مسئولان مربوطه احساس مسئوليت كنند و همواره به وظايف و مأموريت­هاي سازماني به نحو شايسته عمل کنند.

اين مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: اكنون دشمنان نظام اسلامي از جنگ سخت و حمله نظامي مأيوس شده و سياست آنها بر جنگ اقتصادي و فرهنگي متمرکز است، از اين رو پليس همواره بايد در بستر حوزه­هاي کاري خود و در تحقق شاخصه هاي اقتصاد مقاومتي از هيچ كوششي در اين زمينه دريغ نكند.

فرمانده انتظامي گلستان مبارزه با قاچاق کالا را يکي از مهمترين برنامه‌هاي پليس دانست و گفت: پليس از تمام ظرفيت‌هاي موجود براي ناامن کردن محيط براي قاچاقچيان کالا استفاده خواهد کرد.

سردار جاويدان با بيان اينکه نگاه ناجا به پديده شوم کالاي قاچاق يک نگاه اجتماعي و اعتقادي است، افزود: براي حل اين معضل بزرگ يک عزم ملي لازم است و بايستي يک بسيج همگاني براي ريشه‌کن کردن کالاي قاچاق در جامعه تشکيل شود.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *