کشف بيش از 146 کيلوگرم ترياك در ورامين

با تلاش ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان ، خودرو حامل 146 کيلو و 500 گرم ترياک در ورامين توقيف و توزيع کننده مواد افيوني نيز دستگير شد.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار”عبدالرضا ناظري”فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران  گفت:در پي دريافت گزارشي مبني بر اينکه فردي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت دارد، بررسي موضوع در دستور کار ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: پس از اطلاع از صحت خبر مشخص شد متهم به تازگي قصد تحويل مقدار قابل توجهي مواد مخدر را در سطح استان دارد.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: بلافاصله چهار اکيپ از ماموران عمليات پس از اخذ دستور قضائي  خودرو حامل مواد مخدر را در حوالي شهرستان ورامين مشاهده کرده و دستور ايست دادند اما راننده آن بدون اعتنا به هشدار پليس از محل گريخت.

ناظري با اشاره به اينکه مأموران پس از تعقيب و گريزي موفق به توقيف خودرو مورد نظر و دستگيري راننده آن شدند افزود:در بازرسي از اين خودرو 146 کيلو و 500 گرم ترياک کشف شد.

فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران بر ضرورت مشاركت مردم با پليس در مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ در مسير ريشه كني بلاي خانمان سوز اعتياد تاكيد كرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک مرتبط با تهيه و توزيع مواد افيوني را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش کنند.//

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *