بصيرت، يكي از ابزار هاي پيروزي در عرصه جنگ نرم است

فرمانده يگان ويژه ناجا با اشاره به اينكه بصيرت يكي از ابزار هاي پيروزي در عرصه جنگ نرم است، گفت: دشمن هنگامي كه از تاثيرگذاري جنگ سخت نا اميد شد براي از بين بردن ايمان، اراده و روحيه انقلابي مردم ما به جنگ نرم روي آورده است.

به گزارش سدس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسن کرمي” فرمانده يگان ويژه ناجا با حضور در مراسم بزرگداشت حماسه دوم بهمن سال 57 که در مسجد “اعظم” اروميه برگزار شد، گفت: سربلندي، پيشرفت، توسعه و سازندگي ايران اسلامي همواره از موضوعات مورد تاكيد مقام معظم رهبري است.

وي با بيان اينکه حجت الاسلام “حسني” نماينده سابق ولي فقيه در آذربايجان غربي، موتور محرک دوران مبارزه و پيروزي انقلاب اسلامي در اروميه و منطقه بود و توانست نقش موثري ايفا کند، افزود: فرد انقلابي بايد در مقابل دشمن ايستادگي کرده و تقوا پيشه کند.

اين مقام ارشد يگان ويژه ناجا با اشاره به اينکه مردم اروميه در مسير پيروزي انقلاب، مجاهدت هاي فراواني داشته و در دوم بهمن 57 نشان دادند که چه شجاعتي دارند، اظهار داشت: قيام مسلحانه مردم اين شهر، عامل جرات بخشي به ساير استان ها براي شروع انقلاب بود.

فرمانده يگان ويژه ناجا تصريح کرد: حمايت از محرومان و طبقه مستضعف جامعه و حساسيت در برابر دشمن و نقشه هاي شوم آنان از معيار هاي مهم انقلابي گري است.

کرمي، در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه دشمنان به دنبال نفوذ در بين مردم، مسئولان نظام و افراد شاخص در جامعه هستند، گفت: در اين ميان نفوذ فرهنگي، اقتصادي و سياسي از اهداف مهم استكبار جهاني است.

وي بابيان اينکه بعضي ها درصدد هستند تا جامعه و جوانان ما را دچار نااميدي كنند و اميد را از ميان بردارند، افزود: دشمن در جنگ نرم عليه اسلام و ايران اسلامي، براي همه اقشار جامعه و لايه‌هاي اجتماعي برنامه دارد و از همه شگردها و هنرهاي تبليغي مدرن براي اين منظور استفاده مي‌کند.

سردار کرمي با اشاره به اينكه بصيرت يكي از ابزار هاي پيروزي در عرصه جنگ نرم است، تصريح کرد: دشمن هنگامي كه از تاثيرگذاري جنگ سخت نااميد شد براي از بين بردن ايمان، اراده و روحيه انقلابي مردم ما به جنگ نرم روي آورده است.

وي با بيان اينکه يکي از راه هاي نفوذ دشمن سست کردن اعتقادات ما است، افزود: همه ما بايستي با ايمان، اعتقاد قوي و هوشياري، اسير هجمه هاي نرم دشمن نشويم و با قدرت در مقابل اين فريب ها ايستادگي کنيم.

فرمانده يگان ويژه ناجا در پايان با اشاره به اينکه شور انقلابي، تشخيص و پيروي از ولايت فقيه از ويژگي هاي جوانان بصير است، خاطرنشان کرد: شناخت دشمن و اقدام به موقع از تاکيدات مقام معظم رهبري است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *