از مرگ تماشاگری در رالی مونته کارلو تا بازی کردن رونالدو در لیگ چین+ عکس


1484768861_865929_1484782511_album_normal.jpg

در هفته‌ای که گذشت خبرهایی درباره سقوط، درگیری، مرگ، شکست، خشونت و دزدی در جهان ورزش منتشر شد.

به گزارش سادس، در هفته سوم سال ۲۰۱۷ جهان فوتبال با حواشی زیادی همراه بود. رئال مادرید یکی از پر حاشیه‌ترین هفته‌های خود را گذراند تا جایی که هواداران خواهان جدایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی خود شدند. سقوط اسکی باز ایتالیایی و حرکت ناجونمردانه مبارز صربستانی از دیگر اتفاقات این هفته بود. در ادامه به حواشی هفت روز گذشته اشاره می‌شود.

تمجیدی که جنجال برانگیز شد

رائول گونسالس مهاجم پیشین رئال مادرید پس از این که لیونل مسی به رکورد او در باز کردن دروازه ۳۵ تیم مختلف لالیگا رسید از مهاجم آرژانتینی تمجید کرد اما با واکنش و عصبانیت هواداران مادریدی رو به رو شد.

حادثه در نخستین روز رالی مونته‌کارلو

مسابقات رالی مونته کارلو از پنج‌شنبه در فرانسه آغاز شد. هایدن پادون در دور نخست حادثه دید که این اتفاق با مرگ یک تماشاگر اسپانیایی همراه شد.

کاستا پرحاشیه

دیگو کاستا یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان این هفته لیگ برتر انگلیس بود. مهاجم چلسی که اعلام کرده بود مشکل جسمانی دارد و با رد این موضوع توسط کادر پزشکی رو به رو شد در فهرست تیمش برای بازی شنبه جایی پیدا نکرد. این اختلاف‌ها ادامه پیدا کرد و حتی شایعه جدایی مهاجم اسپانیایی نیز به گوش رسید. در نهایت باشگاه به علت حضور نیافتن کاستا در تمرینات او را ۱۸۵ هزار پوند جریمه کرد.

محرومیت به خاطر بازی ناجونمردانه

در مسابقات MMA تماشاگران شاهد صحنه‌ای زشت بودند. در حالی که استراینیا گاوریلوویچ توانسته بود حریف خود جو والی را ناک اوت کند اما باز هم به ضربه زدن به حریفش ادامه داد. داور مجبور شد برای متوقف کردن مبارز صربستانی او را به زمین بزند. به خاطر این حرکت گاوریلوویچ از صعود به مرحله بازماند.

هفته عجیب برای رئال مادرید

رئال مادرید در این هفته پس از ۴۰ بازی پیاپی بدون شکست برابر سویا مغلوب شد. در این دیدار پر حاشیه لوکا مودریچ گل به خودی سرخیو راموس را پیش‌بینی کرده بود. راموس که باز هم مورد توهین هواداران سویا قرار گرفت با حمایت باشگاه، لالیگا و هواداران تیمش رو به رو شد. شکست در سانچس پیسخوان پایان ناکامی‌های مادرید نبود. این تیم در کوپا دل ری هم مغلوب سلتاویگو شد. پس از پایان بازی هواداران عصبانی سفیدپوشان خواهان حضور کریستیانو رونالدو در لیگ چین شدند.

مرسدس بنز سرمربی پرتغالی بدون چرخ ماند

کیم ماچادو سرمربی تیم بلننسه پرتغال پس از شکست ریو اوه زمانی که قصد بازگشت به خانه را داشت با اتومبیل بدون چرخ خود رو به رو شد. دزدان در جریان بازی چرخ‌های مرسدس بنزش را دزدیده بودند.

ادامه درگیری پدران ورزشکاران نوجوان

در جریان دیدار تیم های فوتبال تلده و گیا در رده نوجوانان، پدر دو بازیکن در کنار زمین درگیر شدند و به شدت همدیگر را کتک زدند. هفته گذشته نیز اتفاقی مشابه در جریان مسابقات بسکتبال آمریکا رخ داده بود.

واکنش نادال به صحبت‌های ترامپ

دونالدو ترامپ، رییس‌جمهور جدید آمریکا در گفت‌وگویی اعلام کرد که ورزشکار مورد علاقه‌اش رافائل نادال است و دوست دارد موفقیت او را شاهد باشد. در مقابل تنیسور اسپانیایی اظهار کرد که تفکر و شیوه رییس‌جمهور آمریکا را دوست ندارد.

دروازه بان ۴۴ ساله در جام ملت‌های آفریقا

در دیدار مصر و مالی در مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا دروازه‌بان مصری رکوردشکنی کرد. اسام الحداری با ۴۴ سال سن لقب مسن‌ترین بازیکن این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

له کردن پیراهن پایت توسط هوادران خشمگین

دیمیتری پایت فرانسوی که در وستهام بازی می‌کند از بازی کردن برای تیمش امتناع کرد. این موضوع با خشم هواداران این تیم رو به رو شد. آن‌ها پیراهن بازیکن فرانسوی را زیر پایشان له کردند. پایت دوست دارد باشگاه او را به تیم دیگری بفروشد.

سقوط اسکی‌باز ایتالیایی

نادیا فانکینی ایتالیایی هنگام تمرین در کشور اتریش کنترل خود را از دست داد و سقوط کرد. او را بلافاصله به بیمارستان انتقال دادند. نایب قهرمان جهان به علت شکستگی کتف فصل را از دست داد.

خطایی که داور آن را نادیده گرفت

در دیدار موناکو و مارسی، رمی کابلا با خطای بازیکن مارسی رو به رو شد اما داور این صحنه را خطا ندانست. با این حال بازیکن فرانسوی قادر به ادامه بازی نشد و از زمین بیرون رفت. کابلا پس از بازی عکسی از خود منتشر کرد که در آن پایش هفت بخیه خورده بود. او در این باره نوشت: هفت بخیه اما داور حتی خطا هم اعلام نکرد!

مرگ کارگر بریتانیایی در قطر

قطر که خود را برای جام جهانی 2022 آماده می‌کند باز هم خبرساز شد. کارگر 40 ساله بریتانیایی در هنگام کار در ورزشگاه الخلیفه جان خود را از دست داد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *