گروسی:‌ نادری به استقلال کمک می‌کند/ از کسی انتظار حمایت نداریم، فقط ضربه نزنید


گروسی:‌ نادری به استقلال کمک می‌کند/ از کسی انتظار حمایت نداریم، فقط ضربه نزنید

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید محمد نادری می‌تواند به آبی‌پوشان پایتخت کمک کند و باید از او حمایت شود.

محسن گروسی، پیکشسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سادس،‌ درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و انتخاب محمود فکری به عنوان سکان‌دار هدایت این تیم گفت:‌ در بین گزینه‌های ایرانی، محمود فکری یک گزینه خوب است و به نظر من ادامه راه بستگی به این دارد که چگونه این تیم حمایت شود. فکری با حاشیه‌های استقلال آشناست و اگر حمایت شود، می‌تواند به نتیجه لازم برسد. کادر فنی هم باید باهم هماهنگ باشد که مطمئنم که محمود فکری این را به خوبی می‌داند که  چطور آن را مدیریت کند.

او ادامه داد:‌ ما هنوز مطمئن نیستیم که پنجره نقل و انتقالات باز شده یا نه و این باعث شده فکری مطمئن نباشد از چه بازیکنی استفاده کند. مساله بعدی این است مدیریت پشت کادر فنی است یا خیر و این در گذر زمان مشخص می‌شود. باید یک مقداری زمان بگذرد تا مشخص شود که چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است.

گروسی افزود:‌ استقلال در این چند سال گذشته هر وقت خواست سر و سامان بگیرد، برایش مشکل درست کردند. این تیم همیشه اول فصل را از دست داد و در آخر فصل مدعی بود. هر فصل اینطوری بوده که بازیکنان تاثیرگذار تیم خارج می‌شوند اما با این وجود هر فصل استقلال جزو مدعیان بوده است.  هر فصل استقلال یک ضربه‌ای خورده است و همان باعث شده است تا استقلال نتایج لازم را نگیرد. اگر بازیکنانی مثل میلیچ و علی کریمی در استقلال بمانند، می‌توانیم برای قهرمانی استقلال امیدوار باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره جذب محمد نادری گفت: فوتبال حرفه‌ای است و اگر بخواهیم حرفه‌ای نگاه کنیم، نباید این چیزها معضل باشد. نادری اگر برای تیم تاثیرگذار باشد، چرا استقلال این بازیکن را به خدمت نگیرد؟ سال‌ها پیش مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال آمد و یکی از بهترین بازی‌های خود را در استقلال انجام داد و نادری هم می‌خواهد به استقلال کمک کند و هواداران هم باید از او حمایت کنند. در غیر اینصورت مشکلاتی در این زمینه پیش می‌آید.

او در پایان گفت: استقلال یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران و آسیاست. این تیم همیشه مدعی قهرمانی بوده است. استقلال تیم ریشه‌دار است و اگر با شرایط مساوی در مسابقات داشته باشیم، می‌توانیم به موفقیت استقلال امیدوارم باشیم. ما حمایتی نمی‌خواهیم حمایت پیشکش همان آقایان باشد و تنها مطالبه ما این است که استقلال ضربه نخورد چون در استقلال کسانی دیگر تصمیم‌گیری می‌کنند. افرادی به کرسی مدیریت می‌آیند که باید حرف آن‌ها را گوش کنند و اگر کسی حرف‌ آن‌ها را گوش نکند، کنار می‌رود و به این خاطر امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای استقلال باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *