مصاف شاگردان خطیبی با فجرسپاسی و سپاهان/حضور تعدادی از بازیکنان فعلا قطعی نیست


مصاف شاگردان خطیبی با فجرسپاسی و سپاهان/حضور تعدادی از بازیکنان فعلا قطعی نیست

سادس/مرکزی مدیر روابط عمومی و رسانه ای باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته دو دیدار تدارکاتی دیگر تا شروع لیگ برتر با تیم های فجر سپاسی و سپاهان خواهیم داشت.

محمد خوش کنار در گفت و گو با سادس با اعلام این مطلب افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، روز شنبه سوم آبان ماه در اراک میزبان فجر سپاسی شیراز خواهیم بود.

خوش کنار افزود: همچنین هفته آینده سفری به اصفهان خواهیم داشت و اگر مشکل پیش بینی نشده ای نداشته باشیم، هفتم آبان ماه در این شهر دیدار دوستانه ای با تیم فولاد مبارکه سپاهان برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص شرایط جذب بازیکنان جدید تیم آلومینیوم اظهار کرد: این بازیکنان با نظر سرمربی تیم در تمرینات حضور یافته و در صورتی که مشکل رضایت نامه و اداری آنها حل شود جذب تیم خواهند شد، فعلا این موضوع قطعی نیست و قراردادی با این بازیکنان به صورت رسمی منعقد نشده است.

محمد خوش کنار تصریح کرد: در بحث نقل و انتقالات، تا جایی که امکان داشت و بودجه و شرایط اجازه می داد، سعی شد خواسته های سرمربی برآورده شود. از طرفی تا زمانی که با بازیکنی قرارداد رسمی بسته نشود، نمی توانیم موضوع را رسانه ای کنیم و هرگونه اطلاع رسانی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه آلومینیوم خارج از اعلام رسمی باشگاه، گمانه زنی رسانه ای بوده و مورد تایید نیست و از رسانه ها هم انتظار داریم نسبت به انعکاس اخبار قطعی و نهایی اقدام کنند.

وی افزود: در فوتبال امروز این یک امر بدیهی است که سرمربی تیم بازیکنان مدنظر خود را جهت مذاکره به باشگاه معرفی کند و در صورت نیاز آنان را برای آشنایی بهتر در اردوها و دیدارهای تدارکاتی به کار بگیرد و در صورت جلب نظر سرمربی با بازیکنان به صورت رسمی قرارداد بسته و جذب تیم شوند، چراکه در صورت عدم وجود چنین تفکری از سوی مربیان، در طول فصل و در کوران رقابت ها، تیم ها از لحاظ بازیکن به شدت به مشکل برخواهند خورد.

خوش کنار در پایان با تقدیر از رسانه ها و هواداران تیم آلومینیوم به جهت حمایت از این تیم در راه آماده سازی برای حضور در لیگ برتر، اظهار کرد: پیش از شروع لیگ برتر، لیست خروجی و ورودی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از ثبت نهایی قراردادها در هیات فوتبال استان، از طریق روابط عمومی و رسانه رسمی باشگاه به اطلاع اهالی رسانه و هواداران خواهد رسید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *