برای جلوگیری از انحلال تیم نفت و گاز گچساران به وزیر نفت نامه نوشتم


برای جلوگیری از انحلال تیم نفت و گاز گچساران به وزیر نفت نامه نوشتم

سادس/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زمزمه های انحلال تیم نفت و گاز گچساران گفت: به وزیر نفت برای جلوگیری از انحلال تیم نفت و گاز گچساران نامه نوشتم و پیگیر این مساله هستم.

حسین کلانتری روز  سه شنبه ۲۹ مهر ماه در بازدید از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته تربیت بدنی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ مواهب الهی، منابع زیر زمینی، آب، خاک، جنگل و منابع طبیعی مستعد است، بیان کرد: این استان به چهار فصل بودن معروف است، بیش از ۹۰ درصد این استان را جنگل و مرتع تشکیل می دهد و ۱۰ درصد آب کشور را دارد و اینها فرصت‌هایی هستند که باید به نحو احسن از آنها استفاده شود.

وی اظهارکرد: استان در سطح ملی چهره‌های علمی، سیاسی، اجرایی دارد و در حوزه ورزش نیز ورزشکاران نامداری دارد. در آینده از این استان چهره های ورزشی در سطح ملی و بین المللی معرفی خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ساختارها و موقعیت توپوگرافی استان بستری را فراهم کرده که می توانیم علاوه بر ورزش های تیمی در ورزش‌های انفرادی جایگاه خوبی در سطح کشور داشته باشیم البته در ورزش‌های تیمی موفقیت‌هایی داشته ایم.

کلانتری تصریح کرد: تیم های ورزشی در شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه داریم که با مشکلات مالی مواجهند و نیاز به حمایت و اسپانسر دارند.

وی با اشاره به زمزمه های انحلال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: نسبت به تیم نفت و گاز گچساران به وزیر نفت نامه نوشتم و پیگیر این مساله هستم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد جای کار بسیاری وجود دارد و آینده درخشانی پیش روی ورزشکاران استان است و حتی می توانیم بیش از وضعیت فعلی در ورزش کشور حرف برای گفتن داشته باشیم.

کلانتری با بیان اینکه ورزش همگانی برای ما اصل است، بیان کرد: باید بسترهای لازم برای این ورزش در استان فراهم شود. استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند ورزش‌های زمستانه و تابستانه را داشته باشد و بستر برگزاری جشنواره ورزش‌های زمستانی را داریم.

همچنین محمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: ورزش استان به جایی رسیده که می توانیم جایگاه بهتری در ورزش کشور داشته باشیم.

وی افزود: آماده میزبانی مسابقات کشوری و آسیایی هستیم البته سال گذشته میزبان مسابقات قایقرانی اسلالوم کشور بوده ایم و در ورزش هاکی جزء نامزدهای میزبانی در سطح بین المللی هستیم و ناظرانی از کشور سوئیس قرار است که برای بازید به استان سفر کنند.

علوی تصریح کرد: از معدود استان‌هایی هستیم که از فصل پنج اعتبارات استانی هیچ استفاده نمی کند و انتظار داریم که در این زمینه جهت اختصاص اعتبار از این محل به اداره کل ورزش و جوانان توجه شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *