طباطبایی: فدراسیون بسکتبال خواهان رابطه مستقیم با باشگاه‌هاست


طباطبایی: فدراسیون بسکتبال خواهان رابطه مستقیم با باشگاه‌هاست

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: افتخارات بسکتبال به خاطر زحمات باشگاه‌ها بوده و خواسته قلبی فدراسیون رابطه مستقیم با باشگاه‌هاست.

به گزارش سادس، آخرین نشست هماهنگی لیگ برتر بسکتبال ایران از صبح امروز (سه‌شنبه) ۲۹ مهر به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شده است که رامین طباطبایی در جریان این نشست گفت: حضور در مسابقات جام جهانی و کسب سهمیه المپیک اهداف همیشگی بسکتبال ایران بود که خوشبختانه توانستیم در دو سال گذشته به این دو مهم دست ‌پیدا کنیم. می‌توان‌ گفت که در حال حاضر ما مدال طلا را در کارنامه خود داریم و با این‌وجود باید تلاش خود را برای موفقیت بیشتر ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران با قدردانی از زحمات باشگاه‌ها، ادامه داد: البته همه می‌دانند که افتخارات بسکتبال به خاطر زحمات باشگاه‌هاست و خواسته قلبی فدراسیون رابطه مستقیم با باشگاه‌هاست. هیچ‌وقت دوست نداشتیم از طریق رسانه‌ها با باشگاه‌های خود در ارتباط باشیم. 

او با تاکید بر تاثیر برنامه ریزی خوب روی عملکرد تیم‌ ملی گفت: تیم ملی ایران می‌تواند جزو ۸ یا ۱۰ تیم برتر جهان باشد اما به شرطی که برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. اگر هدف ما موفقیت در میادین بزرگی چون المپیک و حتی مسابقات لیگ داخلی است باید با برنامه پیش برویم.

طباطبایی درباره نحوه برگزاری لیگ نیز گفت: فدراسیون بسکتبال مجوز برگزاری فصل جدید لیگ را به صورت متمرکز، دریافت کرده اما با توجه به شرایط موجود ما سعی داریم مسابقات را به صورت نیمه متمرکز و در تهران برگزار کنیم.

او در ادامه افزود: ما برنامه لیگ برتر را تنظیم کرده‌ایم اما نمی‌توان با برنامه ریزی بلند مدت پیش رفت. همانطور که‌ می‌دانید لیگ والیبال به دلیل شیوع زیاد کرونا در میان تیم‌ها دو هفته تعطیل شد و اکنون قرار است متمرکز پیگری شود، فدراسیون فوتبال هم تنها برنامه دو هفته اول لیگ را اعلام کرده‌ است. با توجه به این ‌موضوعات تصمیم‌ داریم به‌ گونه‌ای پیش برویم‌ که مشکلی پیش نیاید.

طباطبایی با تشکر از اهالی رسانه و تلاش همه خانواده بسکتبال گفت: در حال حاضر بسکتبال به شرایط و پتانسیلی رسیده است که الان ۱۶ تیم آماده حضور در لیگ هستند و چند تیم دیگر هم خواهان شرکت در مسابقلت بودند. این موضوع نشان می‌دهد بسکتبال شرایط خوبی دارد و باید از این پتانسیل موجود استفاده کنیم. قطعا این‌ موفقیت نتیجه تلاش همه خانواده بسکتبال است و امیدواریم ادامه دار باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *