استان‌های پیشرو در استفاده از آموزش‌های شبکه شاد


مشاور وزیر و مسئول برنامه شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) گفت: پیشخوان کنترل و نظارت بر عملکرد مدارس در سامانه شاد (bi) برای رصد فعالیت‌ها در اختیار استان‌ها قرار گرفت.

به گزارش سادس، سیدحسن الحسینی در نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل و روسای ادارات فناوری استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانسی و در بستر شاد برگزار شد، اظهار کرد: سامانه bi به عنوان پیشخوان کنترل و نظارت همراه با پسورد در اختیار استان‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه حدود ۷۸ درصد دانش آموزان در شاد فعال هستند، افزود: ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها می‌توانند از امشب فعالیت‌های مدارس در شبکه شاد را رصد کنند و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها نیز به زودی به این سامانه می‌پیوندند.

الحسینی ادامه داد: ادارات آموزش و پرورش باید برای آموزش ۲۲ درصد باقی مانده برنامه داشته باشند به طوری که آنها بتوانند از آموزش offline استفاده کنند یا از بسته‌های آموزشی بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مسئول برنامه شبکه آموزشی دانش آموز(شاد)، استان‌های قم، البرز، یزد، تهران و ….را از جمله استان‌های پیشرو در استفاده از آموزش‌های شبکه شاد برشمرد و خاطرنشان کرد: عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که دغدغه آموزش و پرورش برای آموزش دانش آموزان را جامعه احساس کند.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *