جنتی: از الان نمی‌توان قهرمان لیگ برتر فوتسال را حدس زد


جنتی: از الان نمی‌توان قهرمان لیگ برتر فوتسال را حدس زد

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند گفت: بودجه این باشگاه مورد تصویب هیات مدیره بوده و تیم برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بسته شده است.

پوریا جنتی، عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند در مورد وضعیت این تیم برای فصل جدید لیگ برتر به سادس گفت: تیم گیتی پسند تمرینات خود را شروع کرده و شرایط خوبی دارد. سعی کردیم بیشتر بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کنیم و امیدواریم با تیمی خوب روانه مسابقات شویم.

جنتی در مورد اینکه خیلی‌ها گیتی پسند را با توجه به بازیکنانی که جذب کرده شانس اصلی قهرمانی می دانند تاکید کرد: از الان نمی‌توان قهرمان را حدس زد و عوامل زیادی در قهرمانی این تیم دخیل هستند. قطعا تلاش خود را برای رسیدن به این مهم می‌کنیم و البته هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.

عضو هیات مدیره گیتی پسند درباره اینکه خیلی‌ها از بودجه زیاد این تیم می گویند خاطرنشان کرد: هر سال هیات مدیره بودجه ای را برای تیم تصویب می‌کند و ما بر اساس این بودجه جلو می‌رویم. تیم ما دولتی نیست و توسط بخش خصوصی اداره می‌شود. امسال بودجه خوبی برای تیم در نظر گرفته شده اما این رقم نه زیاد است نه کم و قصد داریم به نحوی هزینه کنیم که به سمت قهرمانی پیش برویم.

جنتی در مورد اینکه چطور با وجود جوانی به عضویت هیات مدیره این باشگاه در آمده تاکید کرد: چند روز قبل از فوت حاج ناصر جنتی مالک گروه صنایع گیتی پسند به درخواست خودشان به هیات مدیره باشگاه اضافه شدم. از طرفی پدرم نیز مشغله زیادی داشت و قرار شد بیشتر مسئولیت تیم بر گردن من باشد.

وی در پایان با تمجید از تیم های خصوصی لیگ برتر فوتسال گفت: تیم‌های خصوصی در این شرایط سخت اقتصادی از جیب هزینه می‌کنند و چراغ فوتسال را روشن نگه می‌دارند. باید از باشگاه هایی چون فرش آرا، سن ایچ، کراپ، محمد سیمای قم و … که در این شرایط تیمداری می‌کنند تشکر کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *