ابراز تاسف یک مقام ورزشی از اتفاق رخ داده برای عکاسان ورزشی اصفهان


ابراز تاسف یک مقام ورزشی از اتفاق رخ داده برای عکاسان ورزشی اصفهان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از حادثه پیش آمده برای تعدادی از عکاسان در جریان مسابقه پرش با اسب ابراز تاسف کرد.

به گزارش سادس، در پی اتفاقات ناگواری که برای تعدادی از عکاسان ورزشی استان اصفهان در جریان برگزاری مسابقات پرش با اسب استان رخ داد، سید محمد طباطبایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پیامی با ابراز تاسف اظهار کرد: متاسفانه در یک رویداد ورزشی و اتفاق ناگواری که برای عکاسان ورزشی استان رقم خورد باید بگویم که این برخوردها نه تنها شایسته و زیبنده جایگاه رفیع این عزیزان نبوده و نیست، که روح ورزش و فلسفه وجودی آن را نیز جریحه‌دار می‌کند.

او تصریح کرد: عکاسان ورزشی یاران صدیق و همیشه همراه ورزش هستند که در سرما و گرما به ویژه در شرایط کنونی که ویروس کشنده کرونا جان عده زیادی از هموطنان عزیزمان را گرفته است عاشقانه و ایثارگرانه با رادمردی در کنار تمامی رویدادها و مسابقات ورزشی حضوری پر فروغ دارند و با به تصویر کشیدن صحنه‌های بدیع شور و نشاط، شادی‌ها، غم‌ها و هیجانات پرشور ورزشکاران و کادر فنی تیم‌ها، لحظات خاطره انگیزی را به تصویر می‌کشند و با هنرمندی به ورزش و لحظات آن روح وحیات می‌بخشند قابل تحسین و تقدیرند.

وی خاطرنشان کرد: اینجانب به عنوان متولی ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تقبیح اتفاقات ناگواری که برای این عزیزان رخ داده است، به جد اعلام می‌کنم که حفظ شان و جایگاه خبرنگاران و عکاسان ورزشی در میادین ورزشی برعهده مسوولان اجرایی مسابقات است، لذا ایجاد فضای امن و در خور شئونات خبرنگاران و عکاسان ورزشی، قبل از مسابقات وهر رویدادی ورزشی از جمله وظایف مسوولان امر است تا خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های ورزشی بتوانند با آرامش و طیب خاطر به رسالت خطیرخود بپردازند. مضاف بر این که رجاء واثق دارم بخش مهمی از ترسیم جایگاه رفیع ورزش استان اصفهان در مسابقات کشوری، مرهون ومدیون جان‌های پاک خبرنگاران و عکاسان ورزشی است که عاشقانه و مخلصانه به پای شمع وجود ورزش دیار نصف جهان می‌سوزد.

طباطبایی در ادامه اظهار امیدواری کرد خانواده بزرگ ورزش استان اصفهان همواره در سایه الطاف الهی و با همدلی و همسویی مثل گذشته با حضوری گسترده فعالانه زمینه‌ساز موفقیت‌های بزرگی برای ورزش استان اصفهان در میادین ملی، آسیایی وجهانی باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان پیام خود دوام و بقاء و توفیقات جامعه بزرگ ورزش استان را از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *