اعمال محدودیت‌های کرونایی بیشتر در انگلیس


رسانه‌های داخلی انگلیس گزارش کردند مقامات این کشور به منظور مهار شیوع مجدد کروناویروس محدودیتهای جدیدی را اعلام می کنند.

به گزارش سادس، با افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ و به منظور مقابله با شیوع کروناویروس کافه ها، رستوران ها و دیگر سالن های پذیرایی در انگلیس اجازه دارند تنها تا ساعت ۲۲ به وقت محلی فعالیت داشته باشند.  

قرار است بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز (سه شنبه) در اطلاعیه ای اعمال محدودیتهای جدید را اعلام کند. محدودیتهای جدید کرونایی از روز پنج شنبه اجرا خواهد شد.

همچنین انتظار می رود که نخست وزیر انگلیس سطح هشدار شیوع بیماری کووید-۱۹ را بالا برده و سطح چهار اعلام کند. سطح چهار به این مفهوم است که کروناویروس در وضعیت چرخش و پیشروی قرار دارد، میزان انتقال بیماری بالاست یا به صورت تصاعدی روند افزایشی دارد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، سخنگوی دولت انگلیس در اظهاراتی گفت: چالش هایی را که اعمال محدودیت های جدید برای بسیاری از افراد و مشاغل به همراه دارد، نادیده نگرفته‌ایم. همچنین می دانیم که این وضعیت آسان نخواهد بود اما باید برای مهار شیوع مجدد بیماری و حفظ نظام سلامت اقدامات بیشتری را در نظر بگیریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *