تاوان یک انتخاب؟/ وزنه برداری نیاز به آتش بس دارد


تاوان یک انتخاب؟/ وزنه برداری نیاز به آتش بس دارد

پرونده انتخابات وزنه برداری به نظر می رسد بعد از گذشت یک سال هنوز برای فدراسیون و برخی هیات ها بسته نشده و حواشی آن همچنان ادامه دارد.

به گزارش سادس، با وجود اینکه یک سال از انتخابات فدراسیون وزنه برداری می گذرد اما به نظر می رسد قرار نیست حواشی آن به پایان برسد و برخی از هیات ها عنوان می کنند به این دلیل که در انتخابات به شخص دیگری رای داده اند هنوز تاوان این مسئله را پس می دهند و حتی در این میان روسای برخی از هیات ها نیز به دلایل مختلف بعد از انتخابات تغییر کردند.
 نادر امیری رییس هیات مرکزی یکی از کسانی است که معتقد است تاوان رای خود در انتخابات را می دهد  و در این مورد بیان کرد: من در مجمع سالیانه فدراسیون شرکت نکردم چون خیلی مصمم نبودم. بعد از انتخابات به صورت غیر مستقیم به داوران ما گفته بودند چون استان ما به شخص دیگری رای داده دیگر انتظار کمک نداشته باشید. همچنین تفاوت هایی در رفتار فدراسیون با هیات های مختلف به وجود آمد.
در حالی که باید همدلی ایجاد شود تا حتی افراد مخالف هم قدم جلو بگذارند و اینکه چون به شخص مد نظرشان رای ندادیم پس انتظاری هم نداشته باشیم اصلا خوب نیست. 

به گزارش سادس، مسئله اساسی این است این اختلافات و اینکه هنوز پرونده انتخابات بسته نشده است جز ضرر رساندن به رشته وزنه برداری هیچ سودی ندارد. وجود اختلاف نظر و رای موافق  و مخالف در هر انتخاباتی طبیعی است اما اگر قرار باشد همچنان حواشی آن ادامه پیدا کند فقط باعث دودستگی می شود و بدنه وزنه برداری نیز در میان این حواشی ریز و درشت ضعیف تر و بی انگیزه تر خواهد شد.

در مجمع سالیانه فدراسیون عنوان شد تعداد جمعیت وزنه برداری در سال ۹۸ نسبت به ۹۷ ریزش داشته که این اتفاق زنگ خطر برای این رشته مدال آور است اما اکنون بجای اینکه فکری به حال این مسئله شود و فدراسیون از هیات ها برنامه ای بخواهد که بتواند امید و انگیزه را در بین وزنه برداران زنده کند، بیشتر وقت و انرژی یا برای تغییر روسای هیات ها و یا تسویه حساب انتخابات صرف می شود.

فدراسیون باید با تدوین برنامه هایی آینده وزنه برداری را نجات دهد اما تا وقتی دودستگی و اختلافات در خانواده وزنه برداری هست تنها حاشیه است که هر روز در این رشته پر رنگ و پر رنگ تر می شود و بی انگیزگی نیز بیشتر از گذشته وزنه برداران را در بر می گیرد.

 انتهای پیام   
 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *