کرمانی‌مقدم: پرسپولیس باید برنده می‌شد/ پنالتی کار را خراب کرد


کرمانی‌مقدم: پرسپولیس باید برنده می‌شد/ پنالتی کار را خراب کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در دیدار برابر الدحیل شایسته کسب پیروزی بود.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با سادس، درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل اظهار کرد: داور روی این بازی و نتیجه آن تاثیر زیادی داشت به طوری که تمام صحنه‌های ۵٠ -۵٠ را به سود حریف سوت می‌زد. روی صحنه پنالتی هم واقعا اشتباه کرد. همین رفتارهای داور، بازیکنان را به شدت عصبی کرده بود. در نیمه اول از نظر فنی شرایط پرسپولیس بهتر بود و موقعیت گل‌های خوبی به دست آورد اما در نیمه دوم شرایط برابر شد و با این حال باز هم پرسپولیس‌ می‌توانست به گل برسد که این اتفاق رخ نداد. 

وی افزود: در این دیدار پرسپولیس شایسته پیروزی بود و حتی بازی نباید مساوی می‌شد اما یک پنالتی مشکوک، کار را خراب کرد. تیم گل‌محمدی در این دیدار بسیار هماهنگ بود و نباید شکست می‌خورد. ‌

کرمانی‌مقدم درباره‌ تعویض‌های گل‌محمدی هم گفت: گل‌محمدی سعی داشت با تعویض های خود شرایط بازی را تغییر دهد اما باید بپذیریم تیم الدحیل هم بسیار خوب و حرفه‌ای بود. در بازی‌های قبلی تعویض‌های گل‌محمدی روند بازی را تغییر می‌داد اما در این بازی اینگونه نشد.

وی همچنین درباره عملکرد بازیکنان جدید تیم پرسپولیس هم گفت: نمی‌توان در چند بازی عملکرد بازیکنان جدید را بررسی و قضاوت کرد. باید صبر کنیم تا در آینده بتوانیم ارزیابی بهتری داشته باشیم. 

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا حواشی مطالبات برانکو روی تیم تاثیر می‌گذارد، گفت: قطعا تاثیر می‌گذارد. مدیران باشگاه باید تلاش کنند تا حواشی کمتر شود. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *