افت شدید رکورد زنان کماندار نسبت به مردان در اولین اردوی تیم ملی


افت شدید رکورد زنان کماندار نسبت به مردان در اولین اردوی تیم ملی

سرمربی تیم ملی ریکرو پس از برگزاری اولین اردوی کمانداران در جزیره کیش پس از ۷ ماه تعطیلی گفت: با توجه به افت رکورد کمانداران در ۷ ماه گذشته به دلیل تعطیلی اردوها، کار سختی را پیش‌رو داریم تا دوباره ورزشکاران را به اوج آمادگی قبل از کرونا برسانیم.

مجید میررحیمی در گفت‌وگو با سادس، درباره وضعیت کمانداران در اولین اردوی آماده‌سازی در جزیره کیش اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی را در کیش داشتیم و تمام پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شده بود به طوری که هیچ نگرانی برای انجام تمرینات کمانداران نداشتیم. البته در این اردو با توجه به افت رکوردی که کمانداران داشتند سعی کردیم کار را با تمرینات سبک و برنامه‌های تکنیکی شروع کنیم تا انگیزه و روحیه ورزشکاران را برای شروع تمرینات تخصصی افزایش دهیم. 

وی گفت: وضعیت کمانداران در ابتدای ورود به اردو از نظر رکوردی راضی کننده نبود، اما با یک هفته تمرین شبانه‌روزی توانستند شرایط بهتری را  پیدا کنند.

میررحیمی خاطرنشان کرد: کرونا تمام زحمات ۲ ساله من را برای آماده‌سازی و بهبود رکورد کمانداران از بین برد و الان به جایی رسیدیم که دوباره کار را باید از صفر شروع کنیم تا ورزشکاران را به آمادگی قبل از کرونا برسانیم.

سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: اگر اردوها تداوم داشته باشد، در اردوی بعدی هدف گذاری بر این است که تمرینات تخخصی و کار بدنسازی کمانداران را شروع کنیم تا کم کم رکورد آن‌ها را افزایش دهیم.

او در پاسخ به این پرسش که در اولین اردوی آماده‌سازی وضعیت زنان بهتر یود یا مردان؟ افزود: آمادگی کمانداران مرد به ویژه میلاد وزیری و صادق اشرفی از نظر رکوردی نسبت به بقیه ورزشکاران راضی کننده بود. متاسفانه در بخش زنان با افت شدید رکورد مواجه بودیم که البته دور از انتظار نبود.

میررحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به این که زمان زیادی برای آماده‌سازی تیم ملی ریکرو برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک در خرداد سال آینده نداریم، کار سختی را پیش رو داریم و باید کمانداران شبانه روز تمرین کنند تا موفق به کسب سهمیه تیمی در مسابقات جهانی پاریس شویم. 

وی زمان برگزاری اردوی بعدی کمانداران را مهر عنوان کرد و گفت: اگر اردوها تداوم داشته باشد دومین اردوی کمانداران اوایل مهر در تبریز برگزار خواهد شد. 

میررحیمی در پایان پیرامون این پرسش که نفرات دعوت شده به اولین اردو در دومین اردو نیز حضور خواهند داشت یا نفرات دیگری نیز دعوت خواهند شد؟ افزود: چون امکان برگزاری انتخابی تیم ملی را نداریم سعی داریم در هر اردو تعدادی کماندار که از نظر رکوردی مورد تایید رییس هیات استان مربوطه خود هستند به جمع کمانداران اضافه کنیم تا در کنار نفرات تیم ملی تیر بزنند و از آن‌ها رکوردگیری کنیم، کسانی که بتوانند در چند مرحله رکوردگیری بالاترین رکورد را به ثبت برسانند این فرصت را برای آن‌ها فراهم خواهیم کرد تا با اثبات برتری خود جایگزین نفرات دیگر شوند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *