۷۰ درصد از مصوبات جلسات ستاد تسهیل استان تهران اجرایی شده است


سادس/تهران معاون استاندار تهران گفت: همدلی و وحدت خوبی بین مدیران مجموعه استانداری و تصمیم گیرندگان جلسات ستاد تسهیل وجود دارد.

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی عصر چهارشنبه ۲۶ شهریور در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مشترک با ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: با توجه به لزوم سرعت بخشیدن به حل مشکلات واحدهای صنعتی، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت استانی در شهرستان‌های مختلف استان تهران برگزار می‌شود که تا کنون خروجی این جلسات مطلوب بوده است. 

وی افزود: با همراهی و تلاش بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی، ۷۰ درصد از مصوبات جلسات ستاد تسهیل اجرایی شده و ۳۰ درصد باقی‌ماندهی مربوط به مشکلاتی است که در حوزه‌های مختلف در حال پیگیری است.

عسگری گفت: حجم پردازش و پیگیری پرونده‌ها در جلسات ستاد تسهیل بالا است و در هفته بیش از ۴ جلسه در خصوص مشکلات تولیدکنندگان تشکیل می‌شود و تمامی پرونده با سرعت دقت و کارشناسی بررسی می‌شود.

وی با اشاره به بحران اقتصادی ناشی از تحریم‌ها اظهار کرد: همه واقفیم که مسائل و مشکلاتی زیادی پیش پای تولید قرار دارد و تنگناهایی اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه، تولیدکنندگان را با چالش مواجه ساخته است.

معاون استاندار تهران یادآور شد: با وجود دشمنی استکبار ، تحریم هیچوقت نتوانسته تولیدکنندگان را به زانو درآورد و آنان با سعه صدر به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا،  بیش از پیش مقاومت کردند تا تولید تعطیل نشود.

معاون استاندار تهران  خاطرنشان کرد:  همدلی و وحدت خوبی بین مدیران مجموعه استانداری و تصمیم گیرندگان جلسات ستاد تسهیل وجود دارد و با دلسوزی پیگیر کارها هستند.

وی با اشاره به افزایش تقاضا برای استقرار در شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: ممکن است افرادی خواهان توسعه یا احداث واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوده و درخواست زمین داشته باشند، ولی باید توجه داشت که دیگر زمینی برای واگذاری در شهرک های صنعتی وجود ندارد و بسیاری از اراضی با نیت سوداگری در شهرک صنعتی به دست افراد سودجو خریداری و تصرف شده‌ است. 

وی بیان کرد: ما با قوت پیگیر تعیین تکلیف این زمین‌ها هستیم تا در اختیار افرادی واجد شرایط برای تولید قرار گیرد و قطعا با سوداگران برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *