سمیعی: انتظار داشتیم فدراسیون همکاری کند


سمیعی: انتظار داشتیم فدراسیون همکاری کند

سادس/مرکزی با صادر نشدن کارت بازیکنان تیم والیبال شهروند اراک، این تیم از سوی فدراسیون والیبال برابر هورسان رامسر بازنده اعلام شد.

در حالی که قرار بود تیم‌های والیبال هورسان رامسر و شهروند اراک در هفته دوم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گیرند، کارت بازی بازیکنان شهروند از سوی کمیته مسابقات صادر نشد تا ناظر مسابقه از برگزاری بازی جلوگیری کرده و نتیجه را سه بر صفر به سود هورسان رامسر اعلام کند.

در همین ارتباط رضا سمیعی مدیرعامل باشگاه شهروند اراک به خبرنگار سادس گفت: دلیل صادر نشدن کارت بازیکنان ما، عدم پرداخت بدهی به فدراسیون از فصول قبل مسابقات بوده که مبلغ آن حدود ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: در این ارتباط با فدراسیون والیبال مذاکراتی انجام دادیم که این مبلغ در چند مرحله به حساب آنها واریز شود، حتی ظهر امروز چهارشنبه 26 شهریور نامه‌ای مبنی بر تعهد پرداخت از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان برای فدراسیون والیبال ارسال شد، اما متاسفانه به دلیل عدم حضور رئیس فدراسیون والیبال در ایران، این موضوع در فدراسیون حل نشد تا اینکه ناظر بازی به دلیل عدم صدور کارت بازیکنان، تیم ما را بازنده اعلام کرد.

سمیعی افزود: البته درست است که فدراسیون در این رابطه قانونی و بر اساس مقررات عمل کرد، اما انتظار داشتیم در این خصوص مساعدت را با تیم ما داشته باشند.

وی گفت: یکشنبه هفته آینده در اراک به مصاف خاتم اردکان خواهیم رفت و امیدوارم تا آن روز مشکل مربوط به صدور کارت بازیکنان ما حل شود.

مدیرعامل باشگاه شهروند در اراک در پایان گفت: عده ای متاسفانه در کنار نشسته و برای تیم حاشیه درست می‌کنند. انتظار داریم این دوستان قدم جلو گذاشته و به کمک ما بیایند و در کنار والیبال استان باشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *