احداث مجموعه بزرگ گردشگری، تفریحی و تجاری در منطقه ۱۵ تهران

شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت: پروژه مرکز تجارت جهانی «ری فورت» در راستای تامین زیرساخت‌های منطقه و با رویکرد بازآفرینی محور فداییان اسلام با موافقت کمیسیون ماده ۵ در منطقه ۱۵ به اجرا در می‌آید.

به گزارش سادس، وحیدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: اشتغال زایی و نیز بهره‌گیری از پتانسیل‌های گردشگری داخلی و جذب گردشگر خارجی از نقاط منحصر به فرد این پروژه است.

به گفته وی، پروژه محرک توسعه در زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع در محله کیانشهر با ۱۵۰ هزار مترمربع زیر بنا ۱۱ طبقه ای بوده و با طراحی ویژه و دسترسی های مطلوب، در دو بخش شمالی و جنوبی شامل مراکز خرید، دفاتر اداری، واحدهای تجاری، هتل پنج ستاره، مراکز تفریحی فرهنگی مانند شهربازی، باغ کتاب، سینما، باغ وحش مینیاتوری، نمایشگاه خودروهای کلاسیک، پارکینگ طبقاتی و … خواهد بود و اکنون در مرحله ابتدایی فرایند صدور پروانه قرار دارد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه این پروژه توسط کمیسیون ماده پنج از تمام جهات بررسی و به تصویب رسیده است، گفت: بهره‌گیری از اراضی بلااستفاده و ناسازگار با محیط شهری برای توسعه گردشگری و سرزندگی اجتماعی و افزایش حس امنیت ساکنان محله و تقویت حس تعلق آنها از مهم‌ترین مزیت‌های احداث این پروژه است.

بنا براعلام روابط عمومی منطقه۱۵، محمدی در پایان افزود: این مجموعه را می‌توان ابزاری قدرتمند برای بهبود شرایط اقتصادی در منطقه دانست که به ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید، جذب گردشگران داخلی و خارجی، رشد اقتصادی و نیز توسعه و تسهیل فضای نوین کسب و کار برای شهروندان منطقه خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *