منچسترسیتی – لیون/ تقابل دارا و ندار


منچسترسیتی - لیون/  تقابل دارا و ندار

شاگردان پپ گواردیولا به نظر کار سختی برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارند.

به گزارش سادس، در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم منچسترسیتی و لیون فرانسه برابر هم قرار خواهند گرفت. کمتر کسی پیشبینی می‌کرد لیون بتواند یوونتوس مدعی را با حضور کریستیانو رونالدو حذف کند. این تیم نشان داد که می‌تواند لقمه گلوگیری برای منچسترسیتی باشد. هر چند تیم پپ گواردیولا در بهترین شرایط خود قرار دارد و با حذف رئال مادرید آن هم با حضور زین الدین زیدان نشان داد در این فصل به چیزی کمتر از قهرمانی فکر نمی‌کند.

بهترین عملکرد منچسترسیتی در تاریخ لیگ قهرمانان حضور در نیمه نهایی بوده و باید دید پپ گواردیولا می‌تواند این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند یا خیر. این تیم با تمام نفرات خود غیر از سرخیو آگوئرو به مصاف لیون خواهد رفت. مهاجم آرژانتینی که برابر رئال مادرید نیز غایب بود در این دیدار نیز نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و گابریل ژسوس مهاجم برزیلی در ترکیب سیتی به میدان خواهد رفت.

همچنین داوید سیلوا نیز از جمع نفرات سیتی خداحافظی کرده است و گفته می‌شود به یکی از دو تیم یوونتوس یا لاتزیو خواهد پیوست. در طرف مقابل تیم رودی گارسیا نیز برای این دیدار همچون بازیهای قبل روی ممفیس دپای هلندی حساب باز کرده است. ممفیس دیپای توانست گل ارزشمندی در دیدار برگشت وارد دروازه یوونتوس کند گلی که باعث شد او دومین بازیکن هلندی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا باشد که در ۶ دیدار پیاپی خارج از خانه در این رقابت‌ها گلزنی می‌کند و موفق به باز کردن دروازه حریفان می‌شود.

با توجه به پایان زودهنگام لیگ فراسه لیون نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و تنها راه حضور در این تیم در فصل بعد لیگ قهرمانان تقریبا یک معجزه است یعنی این تیم بتواند به قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان برسد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *