مهدی پیرجهان: در سال گذشته بین دوومیدانی‌کاران تبعیض وجود داشت


مهدی پیرجهان: در سال گذشته بین دوومیدانی‌کاران تبعیض وجود داشت

دونده ۴۰۰ متر بامانع ایران می‌گوید در برخی از اردوهایی که سال گذشته برای ورزشکاران در نظر گرفته شد تبعیض وجود داشت.

مهدی پیرجهان، دونده ۴۰۰ متر بامانع ایران در گفت‌وگو با سادس به شرایط تمرینی خود اشاره کرد و گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا مشکلاتی پیش آمد؛ به تعویق افتادن مسابقات جام‌بزرگ برخی از برنامه‌هایم را به هم ریخت و وضعیت قرمز استان‌ها باعث تعطیلی مجموعه‌های ورزشی شد که این موضوع از نظر کیفی برای ورزشکار خوب نیست اما در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی دارم و امیدوارم بدون مشکلی به مسابقات برسم.

او در مورد آمادگی خود برای حضور در مسابقات جام بزرگ که اوایل شهریور برگزار می‌شود، بیان کرد: کامل آماده نیستم و برای رسیدن به پیک ۱۰۰ درصدی باید شرایط ذهنی خاصی برای ورزشکار فراهم شود تا بدون دغدغه تمرین کند. منظورم از بین رفتن بیماری کروناست تا به راحتی در ورزشگاه‌ها تمرین کنیم و مسابقه بدهیم، با این حال سعی می‌کنم به حد نصاب مورد نظر فدراسیون برسم.

این دونده به انگیزه خود برای شرکت در جایزه بزرگ اشاره کرد و گفت: زمان زیادی مسابقه نداده‌ام و منتظر برگزاری جایزه بزرگ هستیم تا خود را محک بزنم. بعد از آن هم لیگ شروع می‌شود که باید آمادگی خوبی برای حضور در  این‌مسابقات کسب کنیم، بنابراین همه ورزشکاران با آمادگی خوبی در جایزه بزرگ شرکت می‌کنند و امیدوارم شاهد رقابت خوبی باشیم.

او در مورد اردوهایی که سال گذشته برای برخی از ورزشکاران در نظر گرفته شد، گفت: سال قبل شرایط به گونه‌ای پیش رفت که به نظرم تبعیض هایی بین ورزشکاران دیده شد؛ برخی به اردوهایی رفتند که دور از فکر و انتظار بود. امیدوارم تصمیم‌هایی که از نظر اردوهای برون مرزی و داخلی گرفته می‌شود به گونه ای باشد که حق ورزشکار رعایت شود و تبعیضی قائل نشوند. باید سطح ورزشکار را از نظر آمادگی، سن و شرایط در نظر بگیرند.

پیرجهان در پایان گفت: از آقای حسین رحمتی، مدیرعامل پلیمر خلیج فارس تشکر می‌کنم که حمایت واقع بینانه‌ای از ورزشکاران دوومیدانی کرده، همچنین از آقای مبینی هم تشکر می‌کنم که پیگیر حال ورزشکاران است.

انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *