سهرابیان: هیچ هزینه‌ای برای ملایی و نصیری پرداخت نکرده‌ایم/ قایقرانان برایم فرقی ندارند


سهرابیان: هیچ هزینه‌ای برای ملایی  و نصیری پرداخت نکرده‌ایم/ قایقرانان برایم فرقی ندارند

رییس فدراسیون قایقرانی می گوید، هیچ پشت پرده ای در مورد تمرین ملایی و نصیری در دریاچه آزادی وجود ندارد و و فدراسیون هزینه ای برای حضور این دو نفر در تهران پرداخت نکرده است.

علیرضا سهرابیان در گفتگو با سادس درباره ی اینکه برخی ها تصور کرده اند نازنین ملایی  و بهمن نصیری با هزینه فدراسیون به تهران آمده اند و در دریاچه آزادی تمرین می کنند، بیان کرد: ما اردو نداریم و کسانی می توانند در آزادی تمرین کنند که خودشان محل اسکان داشته باشند. برگزاری اردوها برای ما ممنوع است تا ویروس کرونا گسترش پیدا نکند. نازنین ملایی  و بهمن نصیری هم یکی، دو هفته است به مجموعه آزادی آمده اند. خانم ملایی از بورسیه IOC استفاده می کند و بهمن نصیری  هم اسپانسر دارد و هر دو نفر هم بیرون از مجموعه برای خود محل اسکان دارند.

 او ادامه داد:  فدراسیون هیچ چیزی را برای این دو نفر در نظر نگرفته است. شهلا بهروزی هم از طرف کمیته پارالمپیک بورسیه است و بیرون از مجموعه اسکان دارد. بقیه نفرات هم که در دریاچه آزادی تمرین می کنند درتهران سکونت دارند و بلافاصله پس از تمرین از مجموعه آزادی خارج می شوند. اصلا اسکان داخل مجموعه آزادی ممنوع است. اگر ما توان این را داشتیم، همه نفرات را مورد حمایت قرار می دادیم.  

سهرابیان در مورد اینکه گفته می شود فدراسیون پشت پرده از این دو نفر حمایت می کند، تصریح کرد: پشت پرده ای وجود ندارد و من هر چیزی باشد بدون واهمه عنوان می کنم.  همه قایقرانان بچه های این فدراسیون هستند و برای من فرقی ندارند. هر کسی که خارج از تهران است و اسپانسر دارد که بتواند مسئله اسکانش را حل کند، بیاید در دریاچه آزادی تمرین کند اما ما کسی را اسکان نمی دهیم. 

رییس فدراسیون قایقرانی در مورد نگرانی ملی پوشان بابت خراب شدن قایق های روئینگ در گمرک تاکید کرد: آنها از من نگران تر نیستند. اگر من نگران این مسئله نبودم تلاش نمی کردم بدهی ها را هر چه زودتر  تسویه کنم تا سریع تر قایق ها را در اختیار داشته باشیم. 

انتهای پیام     

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *