اینتر و منچستریونایتد در نیمه نهایی لیگ اروپا


اینتر و منچستریونایتد در نیمه نهایی لیگ اروپا

اینتر و منچستریونایتد با شکست حریفانشان توانستند به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کنند.

به گزارش سادس، مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا دوشنبه شب با برگزاری دو دیدار آغاز شد. در یکی از بازی ها اینتر به مصاف بایر لورکوزن رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و به نیمه نهایی صعود کند.

شاگردان آنتونیو کونته بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه ۱۵ نیکلا بارلا دروازه لورکوزن را باز کرد. تنها شش دقیقه بعد روملو لوکاکو گل دوم تیمش را به ثمر رساند. لورکوزن خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کرد و کای هاورتز دروازه اینتر را باز کرد. در ادامه هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند اما نیمه نخست با پیروزی نراتزوری به پایان رسید.

در نیمه دوم لورکوزن به دنبال گل مساوی بود و با وجود داشتن چند موقعیت خوب نتوانست به هدفش برسد و مجبور شد با این رقابت ها خداحافظی کند.

داور در این دیدار دو پنالتی به نفع اینتر اعلام کرد اما با بازبینی تصاویر نظرش عوض شد و اجازه نداد لوکاکو پنالتی بزند.

اینتر در نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار شاختار و بازل خواهد رفت.

در دیگر بازی منچستریونایتد برابر کپنهاگن قرار گرفت و با یک گل پیروز شد.

گرینوود در لحظات پایانی نیمه نخست برای یونایتد گلزنی کرد اما داور به کمک VAR آن را آفساید اعلام کرد. شیاطین سرخ بیش از حریف دانمارکی خود موقعیت داشتند اما نتوانستند از آن ها بهره ای ببرند و بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل پایان یافت.

 در دقایق نخست وقت های اضافه داور یک پنالتی به نفع یونایتد گرفت و برونو فرناندس آن را به گل تبدیل کرد تا نتیجه یک بر صفر شود. در ادامه کپنهاگن توپ را در اختیار گرفت اما نمی توانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند. یونایتد هم از فرصت های خود بهره نبرد. در نهایت شاگردان اوله‌گنار سولسشایر در جمع چهار تیم برتر لیگ اروپا قرار گرفتند.

حریف یونایتد در نیمه نهایی سویا یا ولورهمپتون خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *