سرباند سارقان مسلح در اراک دستگیر شد


سادس/مرکزی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سرکرده باند سارقان احشام در عملیات کارآگاهان این پلیس در یکی از استان های همجوار خبر داد و گفت: فرد دستگیر شده به سه فقره سرقت احشام و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ ” کامیار چهری” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهای شهرستان اراک موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی تصریح کرد: از زمان وقوع نخستین سرقت تا دستگیری سارقان، تلاش و پیگیری ها و اقدامات گسترده ای از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان انجام شد که خوشبختانه به ثمر نشست.

 وی ادامه داد: پس از بررسی دقیق صحنه های سرقت و سرنخ های احتمالی موجود، سرانجام سر باند سرقت که فردی ساکن یکی از استان های همجوار بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، عملیات دستگیری وی اجرا شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهار کرد: با دستگیری متهم و بازجویی های فنی صورت گرفته، متهم به سه فقره سرقت از روستاهای شهسواران و نمک کوه و یک فقره سرقت خودرو در روستای شانق اعتراف کرد.

سرهنگ چهری در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس برای دستگیری دیگر همدستان این فرد در حال پیگیری است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *