جانفشان: انگیزه ای برای انجام تمرینات حرفه ای ندارم


جانفشان: انگیزه ای برای انجام تمرینات حرفه ای ندارم

دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا در تنیس روی میز معلولان گفت: هر چند تمرینات انفرادی خود را در منزل پیگیری می کنم اما چون تا پایان ۲۰۲۰ هیچ رویدادی برگزار نمی شود و معلوم نیست بازی های پارالمپیک توکیو برگزار شود، فعلا انگیزه ای برای انجام تمرینات حرفه ای ندارم.

حسن جانفشان در گفت وگو با سادس، اظهار کرد: هر چند از زمان شیوع ویروس کرونا تا به الان تمرینات انفرادی و بدنسازی خود را به طور مرتب در منزل پیگیری می کنم اما چون کلیه مسابقات تا پایان ۲۰۲۰ لغو شده و برنامه خاصی وجود ندارد انگیزه ای برای انجام تمرینات حرفه ای ندارم و تنها سعی می کنم آمادگی بدنی خود را حفظ کنم.

وی گفت: هدف من شرکت در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بود اما در حال حاضر بخاطر کرونا هنوز مشخص نیست پارالمپیک توکیو برگزار شود یا خیر. ضمن اینکه در حال حاضر همه چیز تعطیل است و انگیزه ای برای ورزشکار باقی نمی ماند که در چنین شرایطی تمرینات حرفه ای خود را دنبال کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در طی این مدت تماسی از سوی فدراسیون و یا کمیته ملی پارالمپیک داشتید یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه زیر نظر فدراسیون تنیس روی میز قرار داریم در طی این مدت تماسی از سوی فدراسیون نداشتم اما رئیس انجمن پاراتنیس مرتب با من در ارتباط است و در جریان وضعیت من قرار دارد.

جانفشان پیرامون این پرسش که آیا بیماری که در گذشته داشتید مرتفع شده است یا خیر؟ افزود: ابتدای سال دچار افت شدید سدیم خون بودم که بخاطر این بیماری از نظر قدرت بدنی دچار ضعف شدید شده بودم و حتی مدتی در کما به سر می بردم اما الان شرایط جسمانی ام بهبود پیدا کرده و در شرایط خوبی قرار دارم و مشکلی برای انجام تمرینات تنیس روی میز ندارم.

دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: منتظر هستم تا ببینم چه زمانی می توانم دوباره تمرینات حرفه ای خود را شروع کنم. در حال حاضر که باشگاه ها و سالن های بدنسازی تعطیل است واقعا نمی دانم که باید چه کار کنیم. ضمن اینکه چون تمام مسابقات جهانی و آسیایی لغو شده ضرورتی وجود ندارد که بخواهیم تمرینات خود را خیلی جدی بگیریم. من منتظر هستم تا ببینم در آینده شرایط چگونه رقم خواهد خورد و آیا امکان برگزاری مسابقات در ۲۰۲۱ وجود دارد یا خیر؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش من حضور در بازی های پاراآسیایی بحرین بود که البته هنوز نمی دانم با شرایطی که از نظر این ویروس داریم این بازی ها برگزار شود یا خیر؟ به هر صورت همه چیز در حال حاضر تحت الشعاع این بیماری قرار دارد و من منتظر هستم تا ببینم در آینده شرایط چگونه خواهد بود تا بتوانم تمرینات حرفه ای خود را دوباره شروع کنم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *