فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد نافی فعالیت تشکل‌های تخصصی نیست


یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حضور تشکل‌های مردم نهاد ظرفیت مشارکت مردمی در اداره شهر را افزایش می‌دهد، گفت: فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد نافی فعالیت تشکل‌های تخصصی نیست.

به گزارش سادس، سید آرش حسینی میلانی در دویست و بیست و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران در موافقت با پیشنهاد استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردم‌نهاد از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در اصلاح اساسنامه این شرکت، گفت: تشکل‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف در سطح شهر فعال هستند و گروه‌ها و اقشار مختلف را پوشش داده و شامل می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه حضور تشکل‌های مردم‌نهاد ظرفیت مشارکت مردمی در اداره شهر را افزایش می‌دهد، اظهارکرد: مشارکت، همراهی و همکاری تشکل‌های مردم‌نهاد نافی مشارکت و فعالیت گروه‌ها و تشکل‌های تخصصی نیست.
 
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اگر فعالیتی در بحث خدمات در سطح شهر توسط تشکل‌های مردم‌نهاد انجام می‌شود، در چارچوب مسئولیت اجتماعی آنهاست و به هیچ وجه بحث انتفاع مطرح نیست.

حسینی میلانی با بیان اینکه اگر ارزش افزوده‌ای هم ایجاد کنند، از آن برای انجام مأموریت‌های خود استفاده می‌شود، تصریح کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد فراگیرتر بوده، گروه‌های بیشتری از مردم را شامل شده و بسیج اجتماعی آنها هم قوی‌تر است.

به گزارش سادس، این پیشنهاد میلانی در نهایت با اکثریت أراء اعضای شورای شهر تهران، به تصویب رسید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *