زیدان: گرت بیل، خودش خواست برابر سیتی بازی نکند


زیدان: گرت بیل، خودش خواست برابر سیتی بازی نکند

سرمربی رئال مادرید درباره نبود مهاجم ولزی در فهرست تیمش برای دیدار برابر منچسترسیتی اعلام کرد که این بازیکن ترجیح داد بازی نکند.

به گزارش سادس و به نقل از آس، رئال مادرید جمعه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی می رود. سفیدپوشان برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر باید شکست ۲ بر یک را جبران کنند.

زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: خوب هستیم چون خود را برای این دیدار آماده کرده ایم. بازی برگشت است و می دانیم در دیدار رفت چه گذشت. تمرکز داریم و می دانیم فردا فینال دیگری است. تلاش خواهیم کرد تا بازی بزرگی را به نمایش بگذاریم. 

سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت ادن هازارد اظهار کرد: او اعتماد به نفس دارد. در اواخر لالیگا کمی مشکل جسمانی داشت اما اکنون خیلی بهتر شده است. برای آمادگی این بازی زمان زیادی داشتیم. هازارد در وضعیت خوبی قرار دارد. 

گرت بیل در فهرست رئال مادرید برای دیدار مقابل سیتی قرار نگرفت. سرمربی فرانسوی در این رابطه گفت: توضیح می دهم. در پایان خیلی حرف ها زده خواهد شد. ما رابطه محترمانه ای بین سرمربی و بازیکن داریم و این موضوع آشکار است. تنها چیزی که می توانم بگویم او ترجیح داد بازی نکند، همین. بقیه بین من و او است. 

سرمربی رئال مادرید افزود: درباره آینده بیل چیزی نمی دانم. او اکنون بازیکن مادرید محسوب می شود. چیزی عوض نشده است و من به آن احترام می گذارم. او تنها ترجیح داد بازی نکند. تمام کسانی که اکنون همراه تیم هستند تنها تمرکزشان روی بازی فردا است. 

سیتی در این فصل بیش از ۱۰۰ گل در لیگ برتر به ثمر رساند. از طرفی مادرید تنها ۲۵ گل دریافت کرد. زیدان در مورد این موضوع گفت: نمی دانم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. بازی خوبی بین دو تیم خیلی خوب خواهد بود. این مهم تر از همه است. می دانیم بازی رفت با چه نتیجه ای پایان یافت. تنها با این آگاهی به میدان می رویم. 

سرمربی رئال مادرید در پایان به وضعیت مارسلو اشاره کرد و گفت: او ۱۰۰ درصد آماده است مانند دیگر بازیکنان‌. تمام انژری ما روی دیدار فردا متمرکز شده است. 

انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *