گواردیولا: مطمئن هستم رای دادگاه عالی ورزش به سود ماست


گواردیولا: مطمئن هستم رای دادگاه عالی ورزش به سود ماست

سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که رای دادگاه عالی ورزش در روز دوشنبه به سود منچسترسیتی است.

به  گزارش سادس، در ادامه دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی در خانه با ۵ گل برایتون را شکست داد. رحیم استرلینگ ۳ بار، گابریل ژسوس و برناردو سیلوا برای سیتی گلزنی کردند. 

ژوزپ گواردیولا ، سرمربی  منچستر سیتی ، ابراز اطمینان کرد که دادگاه داوری ورزش (CAS) درخواست تجدیدنظر این باشگاه در برابر تصمیم اتحادیه های فوتبال اروپا (یوفا) برای تعلیق منچسترسیتی از رقابت های اروپایی را تغییر خواهد داد.  

 در تاریخ ۱۴ فوریه ، اتاق داوری یوفا از نهاد مؤسسات مالی باشگاه (CFCB) تصمیم گرفت منچسترسیتی را از حضور در رقابت های اروپا برای دو فصل آینده به دلیل تخلف مالی محروم کند.  همچنین این باشگاه ۳۰ میلیون یورو جریمه شد. منچسترسیتی به CAS اعتراض کرده است.

گواردیولا گفت: “من مطمئن هستم که CAS درخواست تجدید نظر ما را قبول خواهد کرد زیرا استدلال های این باشگاه را دیدم ، من مطمئن هستم که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهیم کرد.”

“منچستر سیتی” در این فصل با کسب ۷۲ امتیاز در ۳۵ مسابقه ، مقام دوم جدول لیگ انگلیس را کسب کرده است. تیم او باید در فصل جاری لیگ قهرمانان دیدار برگشت خود را برابر رئال مادرید برگزار کند. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *