لغو اردوهای پاراوزنه برداری پس از شیوع موج دوم کرونا


لغو اردوهای پاراوزنه برداری پس از شیوع موج دوم کرونا

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری گفت: برای بررسی وضعیت رکورد وزنه برداران معلول بعد از چند ماه تعطیلی اردوها، قرار بود ۲ اردوی آماده سازی در تابستان برگزار کنیم که با شیوع موج دوم کرونا کلیه برنامه‌های وزنه‌برداری لغو شد.

علی اصغر رواسی در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی طولانی مدت اردوهای وزنه برداران معلول، تصمیم داشتیم برای بررسی وضعیت رکورد وزنه برداران، ۲ مرحله اردوی آماده سازی در تابستان برگزار کنیم که متاسفانه با تشدید دوباره بیماری کرونا امکان برگزاری اردو وجود ندارد و تمام برنامه های پیش بینی شده تا زمانی که شرایط به حالت عادی برگردد، از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان لغو شد.

وی گفت: برای حفظ سلامتی ورزشکاران در حال حاضر برنامه تمرینات از منزل پیگیری می شود و سعی می کنیم با دادن تمرینات سبک وزنه برداران را از نظر بدنی آماده نگه داریم تا دچار افت نشوند.
 
وی تصریح کرد: اگرچه من برنامه های خود را برای آماده سازی تیم ملی پاراوزنه برداری به فدراسیون ارائه کرده ام اما تا زمانی که وضعیت این بیماری در کشور مشخص نباشد، هیچ برنامه ای قابلیت اجرایی ندارد و باید منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط چه زمانی به حالت عادی برمی گردد.

رواسی در پایان درباره وضعیت ورزشکاران از نظر مبتلا شدن به بیماری کرونا گفت: به جز روح الله رستمی که مدتی درگیر این بیماری بود و الان شرایط خوبی دارد، مابقی وزنه برداران در سلامتی کامل بسر می برند و مشکل خاصی ندارند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *