سراج: برخی بازیکنانمان از جان و دل مایه نمی‌گذارند


سراج: برخی بازیکنانمان از جان و دل مایه نمی‌گذارند

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید که باشگاه باید با برخی از بازیکنان تیمش برخورد کند.

به گزارش سادس، بهنام سراج، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی که با تساوی یک، یک به پایان رسید، اظهار کرد: در شبی که باید سه امتیاز بازی را به خاطر میزبانی می‌گرفتیم و در جدول صعود می‌کردیم متاسفانه در همان نیمه اول که موقعیت‌های زیادی داشتیم، این کار را نتوانستیم انجام دهیم. ما می‌دانستیم که نساجی در خارج از خانه بسته بازی می‌کند اما در یک مورد اشتباه کردیم و گل خوردیم. توپ و میدان در دست ما بود.

او افزود: این تمام دارایی تیم ماست و ما سعی می‌کنیم که از تمام دارایی‌هایمان استفاده کنیم. ما در نیم فصل نتوانستیم به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نفری را اضافه کنیم و بازیکنانمان هم کمی از نظر بدنی تحلیل رفته‌اند. حسم می‌گوید که برخی از بازیکنانمان با جان و دل کار نمی‌کنند. باشگاه باید با برخی از بازیکنان برخورد کند تا اگر آن‌ها نمی‌توانند به ما کمک کنند، کنارشان بگذاریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: ما از سازمان لیگ خواهش کرده بودیم که اگر بازی تیمی عقب می‌افتد، به باقی تیم‌ها هم استراحت دهد که همه به یک اندازه استراحت کنند. سازمان لیگ باید بابت این موضوع برنامه‌ریزی کند و برای این موضوع پیش‌بینی می‌کرد تا تیم‌ها همه به یک اندازه بازی کنند.

سراج در پایان درباره دیدار هفته آینده با صنعت نفت آبادان گفت: می‌تواند بازی سختی برای ما باشد. ما این بازی را مساوی کردیم و شرمنده مردم خوزستان شدیم ولی روی نقاط قوت و ضعفمان کار می‌کنیم تا برای بازی با استقلال آماده شویم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *