واکنش آذری به تعلل سازمان لیگ در تصمیم‌گیری دیدار فولاد – نساجی


واکنش آذری به تعلل سازمان لیگ در تصمیم‌گیری دیدار فولاد - نساجی

سادس/خوزستان در حالی کاروان فولاد، مازندران را برای بازگشت به اهواز ترک کرده است که هنوز سازمان لیگ تصمیم خود را در خصوص دیدار امروز این تیم برابر نساجی اعلام نکرده است.

ظهر روز گذشته، ۱۴ تیرماه با اعلام باشگاه فولاد، مشخص شد که ۱۱ بازیکن و پنج همراه این تیم به کووید -۱۹ مبتلا شده اند و با توجه به این‌که اوایل خردادماه سال جاری بر اساس راهنمای گام دوم مبارزه با کووید-۱۹ (کرونا ویروس) فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ فوتبال اعلام شد که در صورت وجود بیش از پنج نفر با علایم مثبت یا مثبت شدن تست‌های تشخیصی مبنی بر ابتلای فرد به کووید ۱۹، فعالیت تیم مربوطه تا زمان بهبود مبتلایان و کسب گواهی سلامت، معلق خواهد شد، کاروان فولاد نیز ساعتی پیش مازندران را برای بازگشت به اهواز ترک کرد.

به گزارش سادس، در حالی فولادی‌ها به اهواز بر می‌گردند که سازمان لیگ هنوز تصمیم خود را در خصوص این دیدار و همچنین بازی پارس جنوبی و استقلال به دلیل ابتلای چند استقلالی به کرونا، اعلام نکرده است.

ساعتی پیش نیز مدیرعامل باشگاه فولاد در واکنش به تعلل سازمان لیگ در تصمیم‌گیری در خصوص عدم لغو دیدار فولاد و نساجی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

“تا کی باید تبعیض را تحمل کنیم؟ در حالی که از صبح روز شنبه تمام مکاتبات قانونی و مستند خود را به سازمان لیگ، فدراسیون پزشکی ورزشی و ایفمارک ارسال کرده بودیم، تیم ما را به جلسه فنی مسابقه بردند.

۱۶ مورد تست مثبت کرونا که بیش از ۲۵ درصد از کل تیم فولاد است، در تیم اثبات شده ولی گویی نه گوش شنوایی وجود دارد و نه چشم بینایی.

قهرمانان و کادر رهبری فولاد فشار روانی وحشتناکی را تحمل می‌کنند ولی یکی از مسئولان ستاد کرونا هنوز اعلام نکرده فولاد باید به قرنطینه برود. جلوی این تبعیضات ناتمام را باید گرفت.

خجالت هم از روی برخی از ما خجالت می‌کشد. تمام کنید این بساط را”

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *