عدم عودت پول بلیط از سوی ایرلاین‌ها دزدی از جیب مردم است/ سازمان بازرسی با این تخلف برخورد جدی کند

به گزارش سادس، محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از عدم عودت پول بلیط از سوی شرکت های هواپیمایی به مسافران، گفت: مقاومت ایرلاین های داخلی و خارجی برای بازگرداندن پول بلیط پروازهای هوایی به مردم تخلف قانونی است و قطعا دستگاه های نظارتی و قضایی باید با این اقدام مقابله کنند، زیرا این مسئله عملا دزدی از جیب مردم است.


نماینده مردم جهرم در مجلس ادامه داد: پس از شیوع بیماری کرونا، دولت به تمام ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی دستور داد که تمام پروازها متوقف شده و هزینه پرداختی از سوی مسافران به آن ها بازگردانده شود، خوشبختانه برخی از ایرلاین ها پول را عودت دادند، اما متأسفانه برخی ایرلاین های داخلی و خارجی از این دستور قانونی دولت سر باز زده اند.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی باید به پرونده عدم عودت پول بلیط از سوی شرکت های هواپیمایی به مسافران ورود کند، افزود: قطعا هیچ شرکت نمی تواند از قانون تخلف کند و شرکت های هواپیمایی نیز از این امر مستثنی نیستند.

رضایی کوچی ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس پس از تشکیل در رزوهای آتی، قطعا نشستی را با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی با دستور کار عدم عودت پول بلیط از سوی شرکت های هواپیمایی برگزار خواهد کرد، باید مشخص شود که به چه علتی دستور دولت اجرایی نشده و چه کسانی مقصر هستند./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *