سرکوب کرونا با چالش لبخند


این روزها کاربران فضای مجازی «چالش خنده» را برای تزریق امید در روزهای سخت جدال با کرونا راه انداخته‌اند، چالشی شیرین که می طلبد همه مردم با آن همراه شوند.

چند روزی است از ورود مهمان ناخوانده کرونا به کشور می گذرد، ویروسی که تاکنون 93 کشور دنیا را درگیر خود کرده است.

این روزها پزشکان، پرستاران، صداوسیما، مسئولان، نمایندگان و خلاصه همه افرادی که به نوعی در مبارزه با کرونا دخیل هستند از مردم خواسته‌اند در خانه‌های خود بمانند و تنها برای کارهای ضروری بیرون بروند.

 آنان از ما خواسته‌اند مسافرت، خرید عید، مهمانی و دورهمی ها را تا زمان رفتن کرونا از کشور «ممنوع» کنیم، این همان «قرنطینه خانگی» است که اگر از سوی همه ما رعایت شود کرونا زودتر از کشورمان بیرون می‌رود.

 چالش خنده چند روزی است توسط مردمی که با خانه نشین کردن خود با کرونا مبارزه می کنند در فضای مجازی راه افتاده است. این چالش بعد از شیوع ویروس کرونا در تعدادی از شهرهای ایران، در اینستاگرام با هدف امیدبخشی به جامعه آغاز شد. 

در این چالش به لبخند دعوت می‌شوید و دیگران را هم به لبخند دعوت می‌کنید. بدین ترتیب که دوستی با به اشتراک گذاشتن عکسی که در آن لبخند به لب دارد، تعدادی را به انتشار عکسی لبخندآلود دعوت می‌کند و این طور می‌شود که چرخه لبخندها ادامه می‌یابد.

چالش لبخند باعث شده است که خیلی‌هایمان گالری گوشی، عکس‌های جدید و قدیمی را ورق بزنیم به دنبال زیباترین لبخندمان. شاید لابه  لای این عکس‌ها به این فکر می کنیم که چقدر کم خندیده‌ایم و چرا فرصت‌ها را برای لبخند از دست داده‌ایم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *