قمار ترامپ با افکارعمومی ایران

سرویس سیاسی سادس: رئیس جمهور آمریکا در توییت اخیر خود خطاب به مردم ایران، مدعی دفاع از مطالبات مردمی شده است.

انتشار این توییت‌ها یک حرکت فریبکارانه و پوپولیستی توسط رئیس جمهور آمریکا است؛ چرا که اگر آمریکا و ترامپ مدافع مردم ایران هستند، باید بگویند که چرا سردار حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رسانده و مزدورانه عملیات کور انجام دادند؟ وجود اینچنین مسائلی نشان می‌دهد که ترامپ و دولتمردان ایالات متحده دلسوز مردم ایران نیستند.

مردم با بصیرت کشورمان صحبت‌های ترامپ و امثالهم را به هیچ وجه قبول ندارند  و نزدیک به هفتاد سال است که از توطئه‌های آمریکا رنج برده و می‌دانند که این‌ها دلسوز ایران و ایرانی نیستند.

اظهارات ترامپ نه تنها خریدار بلکه هیچ طرفداری بین مردم ندارد زیرا مردم بین دوست و دشمن به صورت هوشمندانه تفکیک قایل می شوند، شلیک به هواپیمای مسافربری دلیلی نمی شود که مردم پشت ترامپ بایستند یا فضایی برای جولان براندازان فراهم شود.

مردم انتظارشان این بود که مسئولان صراحت و صداقت داشته و به موقع مطالب را مطرح کنند اما واقعیت این است که پیچیدگی هایی وجود دارد که کمی باید صبر کرد تا مواضع مسئولان نیروهای مسلح را دریافت کنیم.

ترامپ این توییت‌ها را در موضع ضعف منتشر می‌کند و دقیقا شبیه افرادی عمل می‌کند که در گوشه رینگ قرار گرفته باشند و تلاش خود را به کار می‌گیرند تا از این مخمصه رهایی یابند.

توییت اخیرترامپ رئیس جمهور آمریکا به زبان فارسی خطاب به مردم ایران یا اظهار همدردی مقامات آمریکایی با مردم ایران بیشتر به یکشوخی  شبیه است تا واقعیت، اصل این است که مردم به آن اندازه هوشمندی دارند که بین دشمن و دوست تفکیک قایل شوند.

توییت‌هایی که ترامپ منتشر کرده، حرف‌های جدیدی نیستند؛ چرا که اوباما هم همین صحبت‌ها را در وقایع فتنه ۸۸ به زبان می آورد.

انتشار این توییت‌ها اوج ناراحتی ترامپ را از حضور گسترده ملت ایران در مراسم تششیع سردار شهید سلیمانی نشان می‌دهد.همچنین آمریکایی‌ها بعد از عملیات موشکی سپاه پاسداران عقب نشینی کردند که این حرکت نشان از ضعف دولتمردان آمریکا دارد.

در حال حاضر تحریم‌های آمریکا در بالاترین سطح خود علیه کشورمان عملیاتی می‌شوند. این تحریم‌ها نه تنها در مورد افرادی که وزارت خزانه داری آنها را تحریم کرده، بلکه این تحریم‌ها علیه ۸۰ میلیونی ایرانی دائما اعمال می‌شوند و صرفا تحریم مقامات کشورمان برای آمریکایی‌ها مصرف داخلی دارد.

بالاتر از این تحریم‌هایی که آمریکا علیه ملت ما اعمال کرده، تحریم دیگری وجود نداشته که آمریکا به آن عمل نکرده باشد؛ یعنی آمریکا هر کاری را توانسته علیه کشورمان انجام داده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *