رئیسی نظام سیاسی ایران را واکسینه کرد/ دلایل افزایش محبوبیت قاضی القضات در ایران

سرویس سیاسی سادس: موج جدید اعتراضات مردمی در کشورهای غرب آسیا، شاخ آفریقا، آمریکای لاتین و خاور دور نسیت به فساد اقتصادی شکل گرفته است.

عراق، لبنان، مراکش، شیلی، هنگ هنگ صحنه اعتراضات خشمگینانه مردم نسبت به عملکرد دولت های مطبوعشان نسبت به وضعیت معیشت و اوضاع نامطلوب اقتصادی است.

خوشبختانه در پی اصلاحات اقتصادی در بدنه جمهوری اسلامی با نگاه به استراتژی اقتصاد مقاومتی و برنامه ضد فساد دستگاه قضایی در دوره جدید به ریاست حجت الاسلام رئیسی موج اعتراضات مردمی که با تحریک رسانه های وابسته به غرب و عملکرد ضعیف برخی از مسئولین و نزدیکانشان با ایجاد رانت های اقتصادی، اطلاعات مالی و غیره در حال شکل گرفتن بود با انسجام قوه قضاییه در 7 ماه گذشته از یک تهدید استراتژیک تبدیل به یک فرصت سازنده شد تا این اقدام عملی مثبت مورد تقدیر همگان قرار بگیرد.

اقدامات ضد فساد و ضد رانت قوه قضاییه گویی آب در لانه مورچگان کرده است و برخی از افراد که این صلابت قضایی به مذاقشان خوش نیامده با فرار به جلو آنچه که حاصل عملکرد خود آن ها است به عملکرد دستگاه قضایی تعمیم می دهند تا از زیر فشار افکار عمومی خارج شوند.

هم اکنون عملکرد 7 ماه دستگاه قضایی و 6 ساله دولت در مبارزه با فساد مورد قضاوت افکار عمومی قرار گرفته است آنجا که در نظر سنجی ها میزان محبوبیت حسن روحانی به پایین ترین حد خود در 6 سال اخیر رسیده است و ابراهیم رئیسی به عنوان 3 چهره محبوب ایرانی ها انتخاب شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *