سومین همایش راهبردی و هم اندیشی شرکت تدبیر اقتصاد مجد برگزارشد/ تلاش برای رسیدن به اهداف راهبردی در بخش عملیات وصول با اجرای طرح تلاش1397

به گزارش روابط عمومی شرکت تدبیر اقتصاد مجد، سومین همایش راهبردی و هم اندیشی پرسنل شرکت تدبیر اقتصاد مجد روز چهارشنبه 30 آبان ماه با حضور محمود مردانی قائم مقام موسسه اعتباری ثامن، محمد بیاتانی معاونت بانکداری موسسه اعتباری ثامن و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت، آقای طباطبائیان معاون طرح وبرنامه موسسه اعتباری ثامن و عضو جدید هیئت مدیره شرکت ، آقای عربشاهی مدیر پیگیری و وصول مطالبات و عضو جدید هیئت مدیره شرکت و آقای ناصر تاهباز مدیرعامل شرکت، محمدرضا عامریان قائم مقام مدیرعامل، ، اعضای شورای سیاست گذاری شرکت، مسئولان و نمایندگان دفاتر استانی و پرسنل دفتر مرکزی در سالن فجر برگزار شد.

در ابتدای مراسم محمد رضا عامریان قائم مقام مدیرعامل شرکت پس از خیر مقدم به حاضرین در همایش نکاتی را در خصوص انگیزه و نشاط در شروع کار در سازمان مربوطه بیان کرد.

تاهباز: تلاش صادقانه شرکت تدبیر اقتصاد مجد برای کاهش معوقات موسسه ثامن

ناصر تاهباز مدیرعامل شرکت در جمع اعضای هیات مدیره و پرسنل شرکت تدبیر اقتصاد مجد، گفت: باعث خوشحالی است که بنده و همکارانم در سازمانی خدمت می کنیم که صادقانه تمامی تلاش خود را برای یاری رساندن به موسسه ثامن سابق و بانک انصار فعلی بدون هیچ چشم داشتی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: حمایت های آقای مردانی از شرکت موجب گردید که ما بتوانیم حداکثر تلاش مان را برای موسسه انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت خاطرنشان کرد: ایمان داریم که دراین ماه های باقیمانده تا پایان سال، با تلاش مضاعف شما عزیزان مقابل مدیران ارشد موسسه ثامن و بانک انصار رو سفید خواهید شد و ان شا اله در مقابل مدیران بانک تلاش های بی وقفه شما را جبران خواهند کرد.

تاهباز تصریح کرد: در راس دفاتر نمایندگی شرکت در استان ها اکثرا کسانی هستند که در زمینه وصول دارای تبحر و تخصص فوق العاده می باشند که این فرصت به همراه تلاش بی وقفه این افراد و پرسنل پرتلاش استانها ظرفیت های شرکت را در سراسر کشور افزایش و باعث گسترش توان عملیاتی کشور می شود.

مردانی: رشد مطلوب شرکت تدبیر اقتصاد مجد با وجود فعالیت کوتاه مدت

محمود مردانی قائم مقام موسسه اعتباری ثامن در ادامه سومین همایش راهبردی و هم اندیشی شرکت تدبیر اقتصاد مجد با ابراز خوشحالی از حضور در جمع پرسنل شرکت تدبیر اقتصاد مجد، اظهار داشت: امروز بحث وصول مطالبات بانکی یکی از موضوعات مهم و اساسی کشور محسوب می شود و این معضل اساسی خواب را از چشم اقتصادانان کشور گرفته است.

وی افزود: اکنون که شرکت تدبیر اقتصاد مجد به ماهیت وصول مطالباتی به کمک اقتصاد کشور امده است ما باید سیستم وصول مطالبات را با روش های نوین بازسازی نموده و تخلفات و ناهنجاری ها را شناسایی کرده و از سیستم دور و آن را اصلاح کنیم.

مردانی تصریح کرد: به دلیل اشراف کامل کارشناسان وصول در حوزه معوقات بانکی، این افراد در فرایند کار متوجه برخی از نواقص اجرایی در نحوه پرداخت وام میشوند که باید با آسیب شناسی و ارائه راهکار باعث اصلاح سیستم تا از ایجاد معوقات بانکی جلوگیری بعمل آید؛ این امر موجب شده است که کارشناسان وصول بتوانند به راحتی مشکلات سیستم اعتباری را ارزیابی کنند.

وی در ادامه گفت: نحوه فعالیت کارشناسان وصول مطالبات به گونه ای است که آن ها ضمن ارج نهادن و تکریم مدیونین بانکی باید بتواند طلب موسسه از این افراد را به نحوه مناسبی وصول کنند.

قائم مقام موسسه اعتباری ثامن، اظهار داشت: شرکت تدبیر اقتصاد مجد با توجه به سابقه بسیار کم رشد بسیار مطلوبی داشته است و پرسنل خدوم شرکت خصوصا مدیرعامل زحمت کش این شرکت جناب آقای تاهباز نقش بسیار مهمی در نحوه عملکرد قابل قبول شرکت در این مدت کوتاه داشته اند.

بیاتانی: آفت اصلی بانک ها مطالبات معوق بانکی می باشد/ شرکت تدبیر اقتصاد مجد پادزهر آفت اصلی بانک ها

محمد بیاتانی معاونت بانکداری موسسه اعتباری ثامن و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت در ادامه این مراسم از حمایت های آقای محمود مردانی از مجموعه تدبیر اقتصاد مجد که موجب رشد و گسترش آن شده است تشکر و سپاسگزاری کرد.

وی بیان کرد: مدیریت مجموعه آقای تاهباز فردی متخصص و مدیری حرفه ای می باشد که خوشبختانه شاهد عملکرد بسیار مطلوب و مدیریت راهبردی ایشان در شرکت تدبیر می باشیم

بیاتانی خاطر نشان کرد: امروز آفت اصلی بانک ها، مطالبات آنان می باشد پس می طلبد که جهت رفع این بیماری و آفت در موسسه ثامن، پرسنل شرکت تدبیر اقتصاد مجد تمام تلاش خود را بکار گیرند تا شاهد موفقیت موسسه ثامن باشیم و در غیر اینصورت گرفتاریها، معضلات موسسه ثامن را دچار مشکلات و اوج گرفتن بیماری خواهد نمود

وی بیان کرد: قرار است درآینده از ادغام چند بانک از قبیل سپه، انصار، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان بانک بزرگی تاسیس شود که از میان آن ها موسسه ثامن شرکت وصول مطالبات دارد که این خود به عنوان یک ظرفیت برجسته تلقی می شود.

معاونت بانکداری موسسه اعتباری ثامن، گفت: به نظر من شرکت تدبیر اقتصاد دارای نیروهای کارآمد و قوی می باشد که با نگرش به توانمندی های کارکنان شرکت موصوف انتظار ما برای عملکرد بهتر را بالاتر می برد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز ماهیت وجود شرکت تدبیر اقتصاد مجد تحت مدیریت آقای تاهباز برای موسسه ثامن امری ضروری قلمداد می شود چرا که ما شاهد رشد و شکوفایی شرکت و کاهش مطلبات معوقات بودیم.

در پایان این همایش از نفرات برتر طرح تلاش سال 1396 در استانها و تهران و همچنین کارمندان نمونه ستادی با حضور اعضای هیئت مدیره تقدیر شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *